Lavera Naturkosmetik

Lavera Naturkosmetik

Идејата

Секое растение и целиот живот имаат своја тајна. Откривањето, страста и длабокото убедување дека вистинската нега на кожата и косата може да се најде само во природата го карактеризираат брендот „лавера“ што значи „вистинската“ од основањето во 1987 година.

Дешифрирање на тајните и екстрахирање, рафинирање и претворање на најдоброто од природата во активни состојки отсекогаш бил визијата на основачот на марката Томас Хаис.

Целта беше да се произведе природна козметика усогласена со желбите на клиентите, да се воспостави нив на пазарот ширум светот и да се стават достапни за секого.

Hannover, Serie Region Hannover, Wennigsen, Naturkosmetik Lavera, Inhaber Thomas Haase

Бидејќи во детството страдал од атопичен дерматитис, Томас Хаис рано се справил со алтернативна нега на кожата, бидејќи не можел да користи комерцијални козметички производи. Веќе во 1975 година го разви својот прв производ – мелем за усни. Како холистички пристап, тој започна да ги проучува скриптите на старите фармацевти и да развива рецепти. Концептот на природна козметика беше многу конкретен уште од самиот почеток: природната нега за убавина треба да биде еквивалентна на синтетичката козметика и исто толку ефикасна: шампоните треба да бидат нежни за кожата, кремите треба да бидат брзо апсорбирани, заштитени, навлажнети и интензивно да ја хранат кожата, оптимално компатибилни и значително за создадат подобрување на состојбата на кожата.

Во исто време, секој чекор од развојот треба да биде самоконтролиран и да ги исполнува највисоките стандарди за квалитет. Во исто време тој ја основа компанијата „Лаверана“ и ја закотви својата идеја за козметика во името на компанијата: лавера „вистинската“ + „на“ за природна козметика и почна да се восхитува на неговата концепција и авто-слика на природната козметика – „природна козметика „со брендот„ лавера “реализираат – изработени во Германија во матичниот регион Хановер.

Приказната за успехот

Во 1987 година, природната козметика беше сè уште лажен сегмент, денес стана светско движење. Пионерскиот бренд „лавера“ денес, во 2019 година, може да погледне назад на примерна приказна за успех и брз развој и е една од најважните двигатели на растот и иновациите со децении.

Lavera ги комплетира полиците за козметика со ефективна природна козметика и ги разгалува младите и старите како целосна давател на услуги со околу 280 производи. основа sensitiv Производи за нега од прва класа сега се дел од светски популарни класици за нега како што се крем за раце, забна нега, нега на лице, гел за туширање 2 во 1 (порано бања за туширање).

Тајната на успехот е повеќекратниот наградуван квалитет на производот со својата разновидност и многуте иновативни тренд производи. За лаверата само внимателно избрана, се користат природни состојки, по можност со органски квалитет, затоа што суровините се веќе контролирани за време на одгледувањето и се гарантира дека немаат остатоци, на пр. Од пестициди. Лавера ги исполнува барањата за козметика за „Сите и насекаде“ и нуди природна нега за секој тип и возраст.

Научниците имаат посебна страст кон природната козметика. Тие излегуваат настрана за понатамошно подобрување на производите на лавера и развој на ефективна природна козметика и, заедно со инженерите и добавувачите, поефикасни процеси на производство.

Тврдењето „чувствително“ го задржа своето посебно значење. Производите за нега на лавера генерално се многу добро толерирани, нивното искуство со мирис е уникатно, грижата за особено чувствителна кожа останува мирисна неутрална.

Пионерски, поривот да учат и волјата да учат од природата и да ги откријат нивните тајни сепак го обликуваат светот на брендот лавера.

Типично за лаверата е оптималниот состав на неколку природни активни состојки во избалансиран сооднос. Покрај научното знаење и најсовремената технологија, потребни се човечки квалитети како што се идеализам, интуиција, креативност и трпеливост за да ги декодирате активните состојки на растителни суровини.

Со клиенти од лавера го поврзуваат поимот природна козметика, нега од глава до пети, која работи. Многу иновации на производи го оживеаја сегментот на природни козметички производи ширум светот, како што е 100% минерали за сончање што лавера за прв пат започна во 1990 година. Карминот лавера е дел од официјалниот „Историја на кармини“. Во 2002 година првиот сончање на сончање беше прогласен за „Производ на годината“ од водечкиот светски трговски саем „Биофах“ во Нирнберг. Во 2003 година, лавера го лансираше првиот овластен природен козметика за самочистење. Од 2010 до 2016 година, лавера се вклучи во еколошката мода со лауре-шоуто – сите модели стилизирани од лавера – лавера за нега на лице и декоративна козметика, со што се воспостави декоративна козметика надвор од органската трговија со мало. Во 2013 година се појавија производите за трендови лавера за убавина и корекција на бојата со повеќекратна функција. Во 2014 година, лавера ја лансираше првата сертифицирана шминка за мус, 2016 година Ре-енергизирачки крем за спиење, 2018 нега за лице со комплексот против загадување – само за да именуваме неколку од иновациите на производите.

Барање за одржливост

Лаверана е сè уште среднокласна раководена од семејството и е вкоренета во регионот Хановер. Покрај Клаудија Хаас, двајца синови на господинот Хаас и зетот сега работат и во компанијата. Во Венигсен постојат истражувања и развој и производство, администрацијата во седиштето на компанијата во Хановер. Во Банторф во моментов се гради најнапреден центар за логистика и производство, кој ќе биде целосно во функција во 2020 година, со цел дополнително да се промовира демократизација на природната козметика на меѓународно ниво.

Од идејата за производот до испорака, сè е направено од еден извор. Производителот на природна козметика Лаверана произведува природна козметика лавера со повеќе од 400 вработени повеќе еколошки од кога било досега. Одржливоста е цврсто зацврстена во корпоративната политика. Главната цел секогаш беше да се користат ресурси одговорно и да се развиваат, произведуваат и извезуваат природна козметика со почит кон луѓето, животните и природата.

Цели на системите за управување ISO 9001-2015, ISO 14001, ISO 50001, OHSAS 18001 и ZNU Стандардите за одржлив развој овозможуваат континуирано оптимизирање на одржливи деловни цели и намалување на CO2, со цел да станат неутрални на климата. Како активен основачки член на здружението за природна козметика НАТРЕ, компанијата исто така овозможува одржлива посветеност директно во Брисел, со цел да се зачува и воспостави највисокиот стандард за природна козметика за потрошувачите ширум светот. Картоните за нега на кожата на Лавера се изработени како неутрални со јаглерод со тоа што лаверата донира филтри за вода и промовира пристап до чиста, бесплатна вода за пиење во Кенија.


Конзистентното тврдење за квалитет и одржливост се рефлектира во многу проценки од независни поротници. лаверата е 100% сертифицирана природна козметика, околу 95% веганска. Од тест-списанието Öko-Test lavera Naturkosmetik е оценето над 900 пати со врвни оценки. По 4-ти пат, лаверата Натуркосметик е „Зелени марки“ Германија, а од 2019 година исто така „Зелените марки“ Швајцарија и Чешка. Во 2016 година, беше меѓу првите 5 германски награди за одржливост во категоријата Одржлив бренд. Според Фокус, таа е една од најдобрите во категоријата Лична нега (септември 2019) или е една од најоддржливите брендови во Германија (март 2019 година). Исто така и на меѓународно ниво, брендот за природна козметика добива многу награди, како што се „Викторија де ла Козметик“ во Франција или „Награда за слободна кожа“ во Велика Британија.

Пионерската марка лавера беше избрана од жирито како германски стандарди – Бренд на векот – во категоријата на производи Природна козметика.

Project Details

  • Земја на потекло : Германија
  • Посетете го нивниот сајт :